![bild på stora bassängen i badhuset.](/images/18.17fdc06d1709a4bd3a3382f9/1583323680940/bad_l%C3%A4ttl%C3%A4st.jpg)
Badhus
I Gnesta har vi ett badhus som heter Freja bad och gym.
Här kan du träna inomhus eller bada i varmt skönt vatten.
Det finns också ett gym för styrketräning.
I badhuset finns det tre bassänger.
Ett barnbad för små barn.
En bassäng som är 25 meter lång.
En bassäng med en botten som kan lyftas upp.
Välkommen till Freja Bad och Gym – en anläggning för alla.
Öppettider. Se relaterad info.