![graffitimålning på en vägg. det står Gnesta på väggen.](/images/18.17fdc06d1709a4bd3a33818b/1583323383351/ung_l%C3%A4ttl%C3%A4st.jpg)
Ung i Gnesta
Som ung i Gnesta finns det mycket att göra.
Här kan du känna dig välkommen och trygg.
Du kan exempelvis idrotta eller vara på fritidsgården.
Vi har också en kulturskola för alla upp till 25 år. Se relaterad info.
Som ung i Gnesta finns det mycket att göra.
Här kan du känna dig välkommen och trygg.
Du kan exempelvis idrotta eller vara på fritidsgården.
Vi har också en kulturskola för alla upp till 25 år. Se relaterad info.